محمدامينمحمدامين، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

محمد امين

نامه ای به محمدامین جونم!

1394/8/17 0:21
نویسنده : آبجي مهديه
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداشی!

الان ساعت 12:12 دقیقس و من دارم از بی خوابی میمیرمممخواب آلود

شیطونی بالاخره چهارشنبه ی دوهفته ی گذشته راه افتادی!محبت

10 تا هم دندون در آوردی! پنج تا بالا و پنج تا پایین! گرچه 3تاشون آسیابن!!!

الان دیگه ما روزگار نداریم از دست جنابعالیغمگین مامانی همه ی کابینتارو با کش به هم بسته تا شما بازشون نکنی و ظرفا رو درنیاری و نشکنی خنده

داداشی گل من خیلی ناز و شیطون شدیا! تا یه لحظه ازت غافل میشن باید کلی دنبالت بگردن تا پیدات کنن و خرابکاریهات که دیگه بماند...!

آخ آخ داداشی کاش میذاشتی روزا درس بخونم. الانا مجبورم به خاطر حفظ جون کتابام تا تو میخوابی درسو شروع کنم که توام 8-9 میخوابی و درسای منم میمونه برای آخرشبغمگین

من برم بخوابم که فردا با کلنگم بیدار نمیشمخواب آلود

شب خوشبای بای

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امين می باشد