محمدامينمحمدامين، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

محمد امين

شیطون آبجیا!

1394/6/29 17:05
نویسنده : آبجي مهديه
479 بازدید
اشتراک گذاری

داداشی گل من چند تا کلمه یاد گرفته! مثل مامان، بابا، زهرا (که میگه دَیا!!) و نی نی و... متنظر

امروزم برای اولین بار گفت مَتی محبت

و یه اولینِ دیگه! امروز محمدامین خان اولین نقاشیشو روی در کمد کتابای من کرد گریه

داداشی من عاااشق دفتر و کتاب و مداد و خودکاره! اگه یه خودکار ببینه و ما بهش ندیم اونقد جیغ میزنه که گلوش میگیره غمگین

امروز صبح مامانی محمدامینو آورد گذاشت پیش من. منم دستمو انداختم دور کمرش و خوابیدم!! بعد چند دقیقه دیدم هی داره میگه: «نی نی! نی نی!» بلند شدم میبینم دستشو دراز کرده و میخواد عروسک روی پاتختی رو برداره، ولی نمیتونه چون اگه یکم دیگه بره جلو میفته پایین!!! خنده

داداشی خیلی شیطون شدیا! امروز تنها یادگاری من از دوست صمیمی دوران دبستانم که یه مجسمه بود رو شکستی! بعدش که دوباره میخواستی برش داری و من با اخم نگات کردم دیگه چیزی نگفتی و با اون چشمای قشنگت یه جوری مظلوم نگام کردی که دلم آب شد!

پ.ن: داداشی امیدوارم از گازی که بعدش ازت گرفتم ناراحت نشده باشی! عینک

خب خوشمزه ای دیگهههههه!!! خوشمزهچشمکمحبتبوس

پسندها (5)

نظرات (1)

اورانوس
29 شهریور 94 19:52
چه داداش کوچولوی نازی ...خوش به حالت
آبجي مهديه
پاسخ
ممنون گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امين می باشد