محمدامينمحمدامين، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

محمد امين

تولدت مبارک داداشی :)

1394/4/19 13:43
نویسنده : آبجي مهديه
422 بازدید
اشتراک گذاری

داداشی جونم تولدت مبارکمحبت

بالاخره یه ساله شدیبغل

یادش بخیر سال پیش اینموقع محمدامین همین لحظه توی بغل من مثل یه فرشته خوابیده بودمحبت

من اولین کسی بودم که داداشیو بوسیدمبوس

شیطونک من امیدوارم همیشه خوشحال و سالم و شیطون باشیبوس

و البته وقتی بزرگ شدی یه فرد بزرگ و مفید باشی برای ایرانزیبا

دوست دارم شیطون آبجیامحبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه سپیده
20 تیر 94 22:57
واااااااااااااای تووولد داداشی گلمممم مبارکککک!!! ایشالا یه ده بیست سال دیه دنبال کت و شلوار دامادیش باشیم! و درضمن:یادت نررههه من کیکو یادم رفتههه هاااا!!! روز اول مدارس یا با کیک میای یا به صورت یه کیک خامه ای خوشگل برمیگردی خونه! قربونت برررم عشقم!
آبجي مهديه
پاسخ
ممنون ولی ده سال یکم کم نیس؟ ایشالا باشه نفسم یکم کربن با خامه سوخته واست میارم
رضا
9 مرداد 94 5:35
عالیه !!!
آبجي مهديه
پاسخ
ممنون!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امين می باشد